četrtek, 8. december 2016

DECEMBRSKA KNJIŽNA UGANKA


KNJIŽNA UGANKA:DECEMBER

1. triada (od 1. do 3. razreda)

Moj očka me rad ima,
naredil me je kar sam in to iz lesa!
Le eno napako imam, priznam, 
Čeprav me je kar malo sram.
Laž mi pogosto na jezičku leži,
pa mi moj nos tega ne odpusti.



Mogoče ti veš, v kateri knjigi naš junak tiči?

Naslov knjige (avtor neobvezno): ___________________________

Ime in priimek, raz.: __________________________________


KNJIŽNA UGANKA: DECEMBER

2.triada (od 4. do 6. razreda)

Mogoče ti veš, v kateri knjigi naš junak tiči?




Pred vrati je najlepše zimsko praznovanje, ki prinaša počitnice, darila in čarobni čas krašenja božičnega drevesca ter pričakovanje novega leta. 31. decembra bomo nestrpno čakali, da ura odbije polnoč, nato pa si v novem letu zaželeli veliko sreče. Da bi bilo sreče za vse dovolj in da bi kar sipala z neba, pa si želita tudi simpatična knjižna junaka Bibi in Gusti avtorice Ide Mlakar.


Poišči preko internetnega sistema COBISS/OPAC naslov zgoraj omenjene zgodbice in ga napiši v odgovor na decembrsko knjižno uganko meseca in mogoče bo tokrat sreča doletela prav tebe.

Naslov knjige je: _________________________________

                                    Ime in priimek, raz. ___________________

KNJIŽNA UGANKA: DECEMBER

3.      triada (od 7. do 9. razreda)

V decembru nas obiščejo trije dobri možje. Tako Miklavževanje kot božič sta lepa, stara slovenska praznika, del naše tradicije. O vseh slovenskih običajih je že veliko napisanega, med največjimi poznavalci slovenskih praznovanj je etnolog dr. Janez Bogataj.



Slednji je napisal številne knjige o praznikih in običajih na Slovenskem. Poišči naslov katerekoli njegove knjige, ki opisuje praznike ali običaje na Slovenskem, ter ga vpiši kot rešitev decembrske uganke.

Poišči preko internetnega sistema COBISS/OPAC.

Dr. Janez Bogataj: _________________________________________(naslov knjige)

Ime in priimek, raz.: ____________________________________________